vineri, 12 aprilie 2013

Lung îi drumu’ Poeziei !


"oamenii care nu fac gălăgie când merg sunt oameni inteligenţi/ zicea cândva nebunul îmbălsămat de parfumul leilor ;/ când nu-ţi mai rămâne nimic de făcut, e musai să citeşti în cafea, îţi arată drumul, iar în podul palmei se face uneori un lac în care vezi trenurile din ceaţă, oamenii;"
                                                                                     (Florin Buzdugan)

„Unele versuri te pun pe gânduri, te fac să-ţi pui întrebări, toate textele prezentate par a fi un poem în întregime, mi-am adus aminte de documentarul "Paris 1968", autorul are o nebunie a lui .”( Marius Chiru)

"În timp ce realitatea se derulează repede-înainte, pe geamurile semitransparente, o femeie s-aşază lângă mine îi spun te iubesc mă priveşte, râde, pleacă" (Florin Buzdugan)

"Am remarcat unele motive obsesii ale poemelor : mama şi tatăl. Pe parcursul poemelor apar diminuări ale efectelor, am căutat unele lămuriri pe care nu le-am găsit, încadrează frumos tema iubirii în cotidian." (Ioana Andrada Tudorie)

"dimineaţile fug speriate din camera noastră, în care dormim fiecare cu pătura lui, nu ştim ce să ne spunem, nu vrem/ să ne spunem ceva, stăm și ne cuibărim unul în celălalt, aşa cum se cuibăresc copiii la sânul mamelor lor" (Florin Buzdugan)

"Poemele se vor o epopee plictisită a urbanizării, au pasaje inteligente, dar şi zone explicite; am observat şi o înşiruire inutilă de adjective care nu serveşte la nimic." (Anca Șerban Gaiu)

"strada pe care păşim se scufundă în/ soarele ce ne intră prin pori şi ne dezmorţeşte, a trecut/ trenul,/ noi plecăm din noi,/ ne amintim ce plăcut este să fim/ ne amintim." (Florin Buzdugan)

"Texte neinspirate, un amestec de stări nedefinite, aşezate, pentru că aşa vin, haotic; un interior care pendulează sfârşind nehotărît, ceea ce mă determină să cred că aplecarea, implicarea este superficial. Sentimentul lăsat e unul de hău...e ca şi cum aş căuta în zadar un anumit lucru care nu va fi niciodată acolo." (Tatiana Nona Ciofu)
                                                                  A consemnat Simona Toma

P.S. Astăzi ne citeşte, tot la orele 18 trecute fix, la sediul Cotidianului "Viaţa Liberă", Ana Maria Panagatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu