vineri, 2 iulie 2010

101 tripuri cu Haidu (partea II)

 (citiţi partea I aici

Am acceptat deci să mergem să fumăm amândoi, şi m-a condus pe nişte străduţe care derivau din Bulevardul Dacia prin locuri necunoscute mie şi se revărsau în alţi afluenţi ascunşi. Ţineam un ochi deschis în ceafă totuşi, ca să recunosc drumul la întoarcere. Am ajuns într-o curte, am intrat într-o clădire, am urcat multe scări în spirală şi am deschis o uşă în spatele căreia aveam să ne aşezăm până la urmă în patul din camera ei. Nu pentru mult timp însă, pentru că aşa rău îmi miroseau picioarele, încât eu m-am dus să rezolv problema asta în timp ce ea făcea ţigara.

Am început să fumăm, ea zâmbind, eu încruntându-mă, şi am mai început şi să ascultăm ceva muzică pe youtube. Bianca, Laura sau Mirona e genul de fumător căruia îi place să aibă un stimulent vizual atunci când fumează, aşa că voia să ne uităm la ceva pe youtube. Mie îmi place mai mult să vorbesc când fumez, dar am fost de acord şi cu asta, pentru că trebuie să te racordezi la persoana de lângă tine dacă vrei să fie bine în ocaziile astea. Aşa că mă întreabă dacă am văzut nu-ştiu-ce clip. Nu numai că nu-l văzusem, dar nici nu înţelegeam cum se numeşte. Ceva cu o girafă, aşa că am început să scriu pe youtube girafă. Însă în engleză.

Am rămas câteva secunde gândindu-mă, şi abia apoi explicându-i şi ei la ce mă gândeam. Mă gândeam chiar la faptul că nu ştiu cum se scrie girafă, dar găsisem singur rezolvarea, pe măsură ce îi spuneam lucrul ăsta: “Youtube o să-mi corecteze greşelile”, aşa că am început să scriu şi, într-adevăr, pe măsură ce adăugam literă cu literă, youtube mă îndruma. Am reuşit să scriu corect girafă în engleză, şi m-am oprit satisfăcut de performanţa mea.

Oprindu-mă aşa, nu am putut să nu remarc şi posibilile continuări pe care youtube mi le sugera. Unu: Giraffe fight; doi: Giraffe song; trei: Giraffes fight. Nu ştiu cum, astea trei posibile continuări au format atunci o poveste în mintea mea, pe care i-am spus-o Biancăi, Laurei sau Mironei. Se făcea, prin urmare, că o girafă luptătoare se apuca să cânte, dar o făcea atât de prost şi total neinspirat, încât alte girafe, deranjate de melodie sau de lipsa talentului, se luau la bătaie cu ea. La asta se gândise youtube atunci când eu am scris girafă.

Hm. Asta m-a pus pe gânduri. Dar, despre lucrurile la care m-am gândit eu atunci, printre care o google-conspiraţie, o teorie a improbabilităţilor şi nu în ultimul rând o întreagă lume paralelă, data viitoare. Până atunci, aici este filmuleţul la care voia atunci Bianca, Laura  sau Mirona să ne uităm:


 
(citiți partea III)

3 comentarii:

  1. Oho, asta o sa fie un serial lung :D

    RăspundețiȘtergere
  2. tre' sa fie muuuulta literatura foarte buna, pentru a folosi substantive tari ca p....la si c...aie. sa vedem ce mai tripuieste autorul. poate trece de genitale cu succes si ajunge si la literatura...

    RăspundețiȘtergere